Header Ads

Ali Tekintüre Şarkı Sözleri

Ali Tekintüre Şarkı Sözleri

Ali Tekintüre | Güldür yüzümü
İnsanı yaşatan ümitler gibi
Güneşi getiren saatler gibi
Gerçeğe dönüşen vaatler gibi
Geliver yanıma güldür yüzümü

Olmaz hiç kederin olmaz hiç tasan
Şaşırır kalırdın aşkı tanısan
Beklemez gelirdim yerinde olsam
Geliver yanıma güldür yüzümü

Bahane arama yol uzun diye
Ret etme aşkımı son sözüm diye
Böyle çok sevene bu nazın niye
Geliver yanıma güldür yüzümü

Olmaz hiç kederin olmaz hiç tasan
Şaşırır kalırdın aşkı tanısan
Beklemez gelirdim yerinde olsam
Geliver yanıma güldür yüzümü

Ali Tekintüre | Unutamazsın
Karanlık çökünce sokağınıza,
Köşede ben varım, unutmazsın.
O mutlu günler hep gelir aklına,
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Mektupları yırtıp attın diyelim,
Resimleri yırtıp yaktın diyelim,
Bir mazi var olup nasıl silelim,
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Ah edip adını her anışımda,
Bir aşık misali her yanışımda,
O mutlu günler hep gelir aklına,
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Mektupları yırtıp attın diyelim,
Resimleri yırtıp yaktın diyelim,
Bir mazi var olup nasıl silelim,
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Ali Tekintüre | Anadan ayrı
Geldi geçti en güzel yıllarım
Sararken kırıldı aşka doymayan kollarım
Benim gibi sevdiğine hasret kalanlar
Garip gibi köşelerde hep ayrı ayrı

Anadan ayrı babadan ayrı
Bir de yardan ayrı kaldım hepsinden acı
Çeken bilir şu gurbetin acılarını
Uykusuz geçen gecelerin sancılarını
Kim özlemez ana baba bacılarını
Bir de yardan ayrı kaldım hepsinden acı

Ali Tekintüre | Kırılsın ellerim
Kırılsın ellerim neye yarıyor ki
Gençliğim gidiyor tutamıyorum
Tanrım bana vermiş, yorgun ayaklar
Bahtımın peşinden koşamıyorum


Ne zaman bitecek tanrım bu azap
Yarını olmayan günlere kaldım
Dünyamı ben yıktım kendi elimle
Aşkıma bir yuva kuramıyorum

Şimdi ne dertliyim ne de bahtiyar
Yaşım genç olsa da gönlüm ihtiyar
Bir aşk için ben bak diyar diyar
Ecelin peşinden koşar gibiyim

Ali Tekintüre | sürünüyorum
Döndürsene beni senin yoluna
Kahreden dünyamda sürünüyorum
Huzursuz geceler korkulu düşler
Bakta gör halimi sürünüyorum

Ne bir sevenim var ne seven bir kalbim
Ellerim bağrımda perişan kaldım
Birgün değil sana hergün yalvardım
Duymadım sesimi sürünüyorum

Ne bir sevenim var ne seven bir kalbim
Ellerim bağrımda perişan kaldım
Birgün değil sana hergün yalvardım
Duymadım sesimi sürünüyorum

Avutmaya güne bin ümit verip
Ağlatıyor sonra hüsranlar gelip
Baştan yarat beni dertten eleyim
Acı bu halime sürünüyorum

Tövbeler dileyip düşsem yoluna
Günahım bırakmaz girer koluma
Sonunda kul oldum kötü kuluna
Ayaklar altında sürünüyorum


Ali Tekintüre | Baharı bekleyen kumrular gibi
Baharı bekleyen kumrular gibi
Sende beni bekle sakın unutma
Ellerin havada gözlerin yolda
Bir tanrıyı bir de beni sakın unutma


Çınladın durdun kulaklarımda
Süzülen yaştın yanaklarımda
Bir şarkı oldun dudaklarımda
Senin ismini söyledim durdum
Bende unutamam geçsede yıllar
Seviyorum seni dünyalar kadar
Dudaklarımda ismin gözümde yaşlar
Bir tanrıyı bir de beni sakın unutma

Ali Tekintüre | Ölesim geldi
Dün gece uykudan uyandım yine
Aklima zamansiz gidisin geldi
Yeniden yasadim o kara günü
Bagrimi bin parça edesim geldi

Evlendi çocugu oldu diyorlar
Pismanlik duymaktan soldu diyorlar
Gözleri yaslarla doldu diyorlar
Yoluna bakmaktan soldu
Gözleri yaslarla doldu diyorlar
Çikipta yanina gidesim geldi
Gidipte yaninda ölesim geldi
Her gece bu kahir her gün bu azap
Teselli etmiyor resmine bakmak
Ne yapsam imkansiz seni unutmak
Bagrimi bin parça edesim geldi
Besteleyen:Yavuz TANER
Seslendirenler: Ebru YAŞAR,Yavuz TANER,Yunus BÜLBÜL,Ayşe TUNALI,Sabit GÜLEÇ,Ercan TURGUT,Ali TEKİNTÜRE

Ali Tekintüre |  ne fayda

Allah’ım bu çile biter mi böyle
Sevgilim elimden gittikten sonra
Tövbe etti gönlüm aşka, sevgiye
Bir değil, bin seven versen ne fayda

İçimde yılların yorgunluğu var
Bahtımı yeniden yazsan ne fayda

Kırıldı güvenim, tuttuğum dallar
Çıkmaza uğradı gittiğim yollar
Kaderim huzuru çok gördü bana
Şimdi feryadımı duysa ne fayda

Seslendirenler:Müslüm Gürses,Bülent Ersoy,Ali Tekintüre

Ali Tekintüre | hiç dönmeseydin.
Sana yabancı eller dokumuş
Hiç dönmeseydin, hiç dönmeseydin.
Gönül dalına hep eller konmuş
Hiç dönmeseydin, hiç dönmeseydin.

Güzelliğini zaman götürmüş,
Zalim insanlar seni bitirmiş,
Gururlu başın yerlere değmiş,
Hiç dönmeseydin, hiç dönmeseydin.

Gülme diyorsun bakıp da bana,
İnsan güler mi eski dostuna?
Böyle utançla bakacağına,
Hiç dönmeseydin, hiç dönmeseydin.

Hâlâ aklımda böyle bir gündü,
Çaresiz kalan ümitler söndü.
Seni çok seven o insan öldü
Hiç dönmeseydin, hiç dönmeseydin.

Ali Tekintüre | farzet
Ne sen beni gördün, ne ben seni
O büyük tesadüf olmadı farzet
Tanışmamış gibi olalım senle
O sevgi gönlüme dolmadı farzet

Farzet bir rüyaydı, uyandın bitti
Farzet bir hayaldi, kayboldu gitti
Farzet ki gözlerin bir oyun etti
İki gözüm seni görmedi farzet

Artık seni anmam, seni düşünmem
Sevgilimsin diye koşmam peşinden
Uçan kuş misali geçtin başımdan
Ellerim elini tutmadı farzet

Ali Tekintüre | Aklı yok
Gönlüm bir sevdanın peşine düşmüş
Aklı yok, fikri yok, deli misali
Benliğimse hayat seline düşmüş
Hep böyle yıllardır ömrümün hali

Saçlarım çileden ağarıvermiş
Mutluluk güneşim kararıvermiş
Baktım da ömrümün hazanı gelmiş
Bir varmış, bir yokmuş oldum sonunda

Bir yanda sevdalar, bir yanda hayat
Uyuyabilirsen uykulara yat
Bilmem kimde suç, kimde kabahat
O yana, bu yana gitmekten bıktım

Beste : Yavuz Taner
Seslendirenler:Ali Tekintüre,Müslüm Gürses,Nuray Hafiftaş

Ali Tekintüre | Şimdi Geçtin İçimden
Şimdi geçtin içimden
Gözlerim yaşla doldu
Kızdım geçen zamana
Sanki bir asır oldu

Sen varken hasret yoktu
Sen varken çile yoktu
O meçhul yola gittin
Genç Ömrüm Ziyan Oldu..

Yoruldum beklemekten Bıktım hasret çekmekten
Ya kavuşmazsak diye korkuyorum ölmekten

Sen varken hasret yoktu
Sen varken çile yoktu
O meçhul yola gittin
Genç Ömrüm Ziyan Oldu..

Söz: Ali Tekintüre Müzik : Vedat Yıldırımbora

Seslendiren: Mine Koşan

Ali Tekintüre | her sabah
Açıp kollarını gelirsin diye
İçime bir ümit dolar her zaman
Ne ilk yanılışım ne son olacak
Ümidim içimde solar her sabah

Gecelerce sürer uykusuzluk bu
Bana gösterdiğin duygusuzluk bu
Tanrıya kuluna sorumsuzluk bu
Gözlerim yaşlarla dolar her sabah

Nasıl yaşıyorum gel de bana sor
Özlemek beklemek bitmedi bir an
Gözlerim boşlukta takılır kalır
Anılar aklımı alır her sabah

Seslendirenler : Kibariye,Müslüm Gürses

Ali Tekintüre | Ne senle yaşanıyor ne de sensiz oluyor
Ne senle yaşanıyor ne de sensiz oluyor
Şu garip bomboş dünyada
Ne kahrın çekiliyor ne dertlerin bitiyor
Gülmüyor şu yüzüm gülmüyor

Ben senin kulunmuyum beni sen mi yarattın
keşke seni görmeseydim
Seninle yaşanmıyor sensizken de olmuyor
keşke seni sevmeseydim
Hem senin yokluğuna hem kader oyununa
nasıl katlanırım ben nasıl

Ne umdum neler buldum Mecnundan beter oldum öldürür beni bu sevda
Keşke hiç görmeseydim aşk nedir bilmeseydim öldürür beni bu sevda
Bahtıma kara oldun gönlüme yara oldu nasıl katlanırım ben nasıl

Beste : Yavuz Taner
Seslendirenler: Müslüm Gürses,Yavuz Taner,Ali Tekintüre,Güçlü SoydemirSoydemir

Ali Tekintüre | kahrolayım
Her gün seni düşünüpte
İçmiyorsam kahrolayım
Gözyaşımla dolup dolup
Taşmıyorsam kahrolayım

Değişmem dünyaya seni
Hem ezeli, hem ebedi
Hala seni ilk günkü gibi
Sevmiyorsam kahrolayım

Geceleri düşlerimde
Gündüzleri hayalimde
Işık gibi gözlerimde
Görmüyorsam kahrolayım

Seni bir an unuttuysam
Başka sevgili bulduysam
Canımdan çok sevmiyorsam
Kahrolayım kahrolayım

Bir ateşsin yüreğimde
Bir ümitsin gözlerimde
Sen varsın hep özlemimde
Çekmiyorsam kahrolayım

Seslendiren: Orhan Gencebay ve Ali Tekintüre
Orhan  Gencebay filmlerdede kullanmıştır bu eseri.

Ali Tekintüre | Beklemek ibadet
Burası mabedim, burası dünyam
Bırakıp gidemem, burada Leylam
Bir garip Mecnun’um, yücedir sevdam
Beklemek ibadet gitmek ölümdür

Ne ettiyse bana kaderim etti
Kurduğum hayaller zamansız bitti
Ruhum başka canda toprağa gitti
Beklemek ibadet kalmak zulümdür

Aşk benim, dert benim, hasret benimdir
Al toprak al, Leyla senindir
Bir gün buluşuruz, Mevlam kerimdir
Beklemek ibadet kalmak zulümdür

Seslendiren : Orhan Gencebay

Ali Tekintüre | Bir mana var sözlerinde
Bakışların bir ok sanki
Keder senin gözlerinde
Hançer gibi yaralıyor
Bir mana var sözlerinde

Biz seninle aşk ararken
Dağlar kadar derdi bulduk
Ne bir başka aşk isterim
Ne de başka bir mutluk

Gülmek bizim hakkımızdır
Bu dünyada yaşıyorsak
Neden ayrı kaldık bilmem
Ölesiye seviyorsak

Bir çile var bir neşe var
Şuan ölüm kurtuluş var
Sonuna dek seni sevip
Ömür boyu kahroluş var

Ümit ettik hüsran oldu
İki gençlik ziyan oldu
Ne yaptıtka felek vurdu
Bilmem neden böyle oldu

Beste: Yavuz Taner

Seslendirenler : Müslüm Gürses,Harika Avcı,Yavuz Taner ,Niran Ünsal

Ali Tekintüre | Hangimiz Sevmedik
Hangimiz düşmedik kara sevdaya
Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi
Hangimiz bir kuytu köşe başında
Bir vefasız için yol gözlemedik

Herkesten bir anı saklar bu yollar
Herkesin acısı sevgisi kadar
Güzelmiş çirkinmiş ne farkeder ki
Deli gibi sevmek ruhumuzda var

Aşığın gözü kör kulağı sağır
Doğruyu yanlışı ondan görmedi
Yakıldı yıkıldı yine de sevdi
Ah o vefasızlar kıymet bilmedi

Ali Tekintüre | büyük aşkımız
Bir varmış bir yokmuş diye başlayan
Masal oldu gitti büyük aşkımız
Yaşanmamış gibi bir gün son bulan
Yalan oldu gitti büyük aşkımız

Gezmedim sanki hiç elim elinde
Olmadı sanki hiç adın dilimde
Bir yaprağa döndük rüzgar önünde
Sürüklenip gitti büyük aşkımız

Nerede başladı, nerede bitti
Çılgınca severken kim oyun etti
Unuttum öce kim kimi terketti
Yalan oldu gitti büyük aşkımız

Uğrunda çekmişim aşk cefasını
Ne yazık ki el sürdü her sefasını
Önüme hasretten duvar örüldü
Hüsran oldu gitti büyük aşkımız

Aşk diyerek kandım bir vefasıza
Olanlar kalbime oldu ya
Bir daha gelinmez yalan dünyaya
Ziyan oldu gitti büyük aşkımız

Seslendirenler:Orhan Gencebay,Semiha Yankı,Ayşe Tunalı


Ali Tekintüre | Canım dediklerim
Canım dediklerim canımı aldı
gönül sarayimi yikip gittiler
bu mutsuz yasantim onlardan kaldi
beni bu günümden dünden ettiler
beni dogduguma pigman ettiler
beni sevdigime pisman ettiler

Haykirsam dünyaya ettiklerini
yine anlatamam cektiklerimi
tanrim zalim yapmis sevdiklerini
beni bu günümden dünden ettiler
beni dogduguma pisman ettiler

Ben böyle degildim yasarken oldum
bu kötü kaderi sonradan buldum
aldana aldana ömrümden oldum
beni dogduguma pisman ettiler
beni bu günümden dünden ettiler
beni sevdigime pisman ettiler
beni dogduguma pisman ettiler

Haykirsam dünyaya ettiklerini
yine anlatamam cektiklerimi
tanrim zalim yapmis sevdiklerini
beni bu günümden dünden ettiler
beni dogduguma pisman ettiler

Beste: Yavuz Taner

Seslendirenler : İbrahim Tatlıses,Müslüm Gürses,Kibariye,Devran Çağlar,İpek Pınar,Zihni Cihan,Cansever,Bergen,Fairuz Derin Bulut

Hiç yorum yok

* Geri bildirimlere önem veriyoruz...

* İçerekler hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız.

* Ziyaretiniz için teşekkür ederiz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.