Header Ads

Yavuz Taner-Besteleri

ECEL OLSUN
Kapansın yollarım sensiz gidersem
Son gülüşüm olsun sensiz gülersem
Kahrolayım senden başka seversem
Ecel olsun bana senden başkası
Haram olsun bana senden başkası

İlk ve son sevgilim gerçek aşkımsın
Bugünüm yarınım derdim kahrımsın
Değişmez kaderim alın yazımsın
Ecel olsun bana senden başkası
Haram olsun bana senden başkası

Kör olsun gözlerim ele bakarsam
Sensiz olan bir tek hayal kurarsam
Ölümsüz aşkını hiçe sayarsam
Ecel olsun bana senden başkası
Haram olsun bana senden başkası

İlk ve son sevgilim gerçek aşkımsın
Bugünüm yarınım derdim kahrımsın
Değişmez kaderim alın yazımsın
Ecel olsun bana senden başkası
Haram olsun bana senden başkası

Söz:Hamza Dekeli, Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Kibariye

GİTME
Ne çabuk tükendi olduğun günler
Yinemi hasretle yaşayacağım
Dün gelmiş gibisin doymadım sana
Ne olur sevgilim birgün daha kal

Gitme gitme gitme ne olursun
Gitme gitme gitme, benim olursun

Gidersen geriye dönmeyeceksin
Birdaha yüzümü görmeyeceksin
Aşkından ölsemde bilmeyeceksin
Ne olur sevgilim birgün daha kal

Son hatıran olsun ne olur bu gece
Ömrümce bu günü hatırlayayım
Gitmeyecekmiş gibi sev sev beni
Ne olur sevgilim birgün daha kal

Gitme gitme gitme ne olursun
Gitme gitme gitme, benim olursun

Gidersen geriye dönmeyeceksin
Birdaha yüzümü görmeyeceksin
Aşkından ölsemde bilmeyeceksin
Ne olur sevgilim birgün daha kal

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Müslüm Gürses,Bülent Ersoy,Harika Avcı,Ali Tekintüre

EN MUTLU GÜNÜMDE
en mutlu günümde karardı dünyam
aşkı ben söyledim,ayrılığı sen
ayrı yöne giden sevenler olduk
neşeyi sen aldın,kederleri ben

çaldın gecelerden yıldızlarımı,umutlarımı
bir yalan farzedip duygularımı
yaşanmış maziye veda ettin sen

ilk günü hatırla bir can olmuştuk
sanki bulunmayan aşkı bulmuştuk
oysa bir arzuya tutsak olmuştuk
gerçeği sen aldın,yalanları ben

çaldın gecelerden yıldızlarımı,umutlarımı
bir yalan farzedip duygularımı
yaşanmış maziye veda ettin sen

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Yunus Bülbül,:Yavuz Taner

ÖLESİM GELDİ
dün gece uykudan uyandım yine
aklıma sebepsiz gidişin geldi
yeniden yaşadım o kara günü
kahrımdan bir anda ölesim geldi..

evlendi çocuğu oldu diyorlar
pişmanlık duymaktan soldu diyorlar
gözleri yaşlarla doldu diyorlar
yoluna bakmaktan soldu diyorlar
çıkıpta yanına gidesim geldi
gidipte yanında ölesim geldi

her gece bu azap gergün bu azap
teselli etmiyor resmine bakmak
ne yapsam imkansız seni unutmak
bağrımı bin parça edesim geldi..

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Ali Tekintüre,Yavuz Taner,Yunus Bülbül

AKLI YOK
Gönlüm bir sevdanın peşine düşmüş
Aklı yok, fikri yok, deli misali
Benliğimse hayat seline düşmüş
Hep böyle yıllardır ömrümün hali


Saçlarım çileden ağarıvermiş
Mutluluk güneşim kararıvermiş
Baktım da ömrümün hazanı gelmiş
Bir varmış, bir yokmuş oldum sonunda

Bir yanda sevdalar, bir yanda hayat
Uyuyabilirsen uykulara yat
Bilmem kimde suç, kimde kabahat
O yana, bu yana gitmekten bıktım

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Müslüm Gürses,Nuray Hafiftaş

GÖNLÜMDE BİR İSYAN
Gönlümde bir isyan dilimde feryat
Ağlattı inletti söyletti beni
Bu Nasıl yaşamak bu nasıl hayat
bıktırdı canımdan bezdirdi beni

Yüreğim burkulur titrer bak ellerim
Ağlamaya esir düştü gözlerim
Alnıma Yazılan bu kötü kaderim
Ayaklar altında ezdirdi beni

Hep Çare aradım dert tarlasında
Kapıldım hayatın fırtınasına
Düştüm bir girdabın tam ortasına
Evirip çevirip döndürdü beni

Söz:Yılmaz Tatlıses, Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Yavuz Taner,Adnan Şenses
Allah Vergisi
sensiz yaşanmıyor anladım bunu
bitmiyor gönlümün sana sevgisi
dünyayı verseler vazgeçmem senden
bendeki bu sevgi allah vergisi

yaşarmı yaprağı daldan koparsan
yaşarmı bülbülü gül den ayırsan
bende yaşayamam sensiz kalırsam
bendeki bu sevgi allah vergisi

dilimde sözümsün iki gözümsün
karanlık gecemde sen gündüzümsün
yüreğimde yanan sevda közümsün
bendeki bu sevgi allah vergisi

söz=Ali tekintüre/müzik=Yavuz Taner
seslendiren:kibariye,muhittin seçen,hüseyin altın

Resim
Gün gelir yırtılır resim dediğin,
bir zalim elinde düşmeye görsün
Ümitler hayaller yere yıkılır,
bir zalim eline düşmeye görsün...

Sanki çılgın gibi sarılmamıştır,
aynı dertler ile yorulmamıştır,
Sorsan;belkide hiç tanımamıştır
Bir gün başkasının olmaya görsün
Gidecek Bir yol bulmaya görsün..

Dudağında,dudak izleri kalır,
hayalinde onun gözleri kalır,
En güzel yılları elinden alır,
Bir zalim eline düşmeye görsün

söz=ali tekintüre/müzik=yavuz taner
Seslendiren:Muhittin Seçen

Tövbe Ettim
Tövbe ettim tutamadım sözümü
Aşkla mı yoğudun benim özümü
Güldürme allahım artık yüzümü
Taş yağdır başıma sevdiğim için

Kadehleri sıra sıra dizeyim
Mutluluğum varsa vurup ezeyim
Bırak sokaklarda yanlız gezeyim
Taş yağdır başıma sevdiğim için

Yarınım dünüm benim olmasın
Kimseler gelip halimi sormasın
Ben kulun dünyada huzur bulmasın
Kan kat gözyaşıma sevdiğim için

söz=Ali tekintüre/müzik=yavuz taner
seslendrien:müslüm gürses


Haberimiz Yok
Hayalle yaşarken gerçek dünyada
Zamanı içmişiz haberimiz yok
Ömürle yüzyüze geldik aynada
Harcanıp gitmişiz haberimiz yok

Kötü bir söz gibi düştük dillere
Yanlış yol seçmişiz haberimiz yok
Ümitle bağlanıp acı günlere
Gözyaşı ekmişiz haberimiz yok

Hayalle yaşarken gerçek dünyada
Zamanı içmişiz haberimiz yok
Ömürle yüzyüze geldik aynada
Harcanıp gitmişiz haberimiz yok

Boş yere koşarken hayat yolunda
Ne dertler çekmişiz haberimiz yok
Gözlerden dökülen gözyaşlarında
Eriyip gitmişiz haberimiz yok

Hayalle yaşarken gerçek dünyada
Zamanı içmişiz haberimiz yok
Ömürle yüzyüze geldik aynada
Harcanıp gitmişiz haberimiz yok

Kötü bir söz gibi düştük dillere
Yanlış yol seçmişiz haberimiz yok
Ümitle bağlanıp acı günlere
Gözyaşı ekmişiz haberimiz yok

söz:halit çelikoğlu müzik:yavuz taner
seslendiren:müslüm gürses,bayram şenpınar


Damla Damla
Gözlerine damla damla yaş düşer
Gülmek senin neyine ki arkadaş
Ele neşe sana ancak dert düşer
Sevmek senin neyine ki arkadaş

Yıllar yılı kaderine ağlarsın
Kim mutlu olmuş ki sende olasın
Madem sevdin sen bir bahtı karasın
Sevmek senin neyine ki arkadaş

Çok sevdiğin bir vefasız çıkacak
Benim gibi aşk senide yakacak
Arzuların içerinde kalacak
Sevmek senin neyine ki arkadaş

Yıllar yılı kaderine ağlarsın
Kim mutlu olmuş ki sende olasın
Madem sevdin sen bir bahtı karasın
Sevmek senin neyine ki arkadaş

söz:ali tekintüre, müzik:yavuz taner
seslendiren:müslüm gürses,kibariye

SEVMEK YOK
hatıradır bana ayrılığımız
bir daha sevmek yok terkedilmek yok
yalanmış ne yazık bağlılığımız
bir daha ümit yok bekletilmek yok

kim severse sevsin delicesine
canını aşkına verircesine
ben artık inanmam kul sevgisine
bir daha sevmek yok aldatılmak yok

nerede bir zaman benimle olan
neşeyi huzuru yanımda bulan
şimdi bir yalnızlık bana kar kalan
bir daha sevmek yok aldatılmak yok

kim severse sevsin delicesine
canını aşkına verircesine
ben artık inanmam kul sevgisine
bir daha sevmek yok aldatılmak yok

söz:ali tekintüre, müzik:yavuz taner
seslendiren:bülent ersoy,ali tekintüre
YANMIŞ BİR YÜREK VAR
Bu aşkın temeli sağlam değilmiş
Yıkıldı sonunda yerle bir oldu
Darmadağın olan bu harabeyi
Yeni baştan kurmak bir hayal oldu

Yanmış bir yürek var ah ile dolu
Binbir ızdıraptan geriye kalan
Hangimiz suçluyuz bilemiyorum
Ben miyim o muydu hatalı olan

Öldürdük bu aşkı gömdük maziye
Artık istesekte can veremeyiz
Ayrıldı yolumuz ayrı yönlere
Ne yapsak ne etsek birleşemeyiz

Söz:Yılmaz Tatlıses / Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Müslüm Gürses , Sinan Zorbey , Yavuz Taner,İpek Pınar , Yılmaz Tatlıses , Yunus Bülbül
UNUTURSUN BİLİYORUM
Yaşanmamış zaman gibi
Unutursun biliyorum
Bir vefasız insan gibi
Unutursun biliyorum

Ellerimi gözlerimi
Sevgi dolu sözlerimi
Yattığın dizlerimi
Unutursun biliyorum

Bana olur bütün olan
Ben olurum yalnız kalan
Senin için sevmek yalan
Unutursun biliyorum

Ne de olsa bir insansin
Gün gelir unutacaksın
Görsen bile tanımazsın
Unutursun biliyorum

Söz:Ali Tekintüre,Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Kamuran Akkor


TOPRAKTAN BEDENE
Topraktan bedene can veren allah
Banada yaşamak hevesini ver
Hergüne bir ümit veren allah
Banada yaşamak hevesini ver

Gelsin kederlerin derdin arkası
Mutlu gelen günleri göster
Gönlümde keder var terkedilmekten
Bir zalimi sevip sevilmekten
Sen kurtar allahım zalim felekten
Onada kulunun sevgisini ver

Bütün kainatı yaratan tanrım
Benimde gönlümün muradını ver
Her güne bir ümit veren allahım
Benimde gönlümün muradını ver

Bir zalim aşkına kul etme beni
Gerçek aşka giden yolları göster
Gönlümde keder var terkedilmekten
Bir zalimi sevip sevilmekten
Sen kurtar allahım zalim felektem
Onada kulunun sevgisini ver

Söz:Ali Tekintüre Müzik:Yavuz Taner

Yaşamanın Kuralı
Yaşamanın Kuralı Nefes Almaksa Eğer
Izdırap Dolu Canım, Demek Ki Yaşıyormuş
Neşeyi Bilmeyen Ben Aşkı Tatmayan Kalbim
Her Şeyden Habersizce Demek Ki Yaşıyormuş

Yaşamak Buysa Tanrım Kim Bilir Ölmek Nasıl
Bunca Azaba Ömrüm Nasıl Katlanır Nasıl

Hep Bir Şeyler Bekledim Doğacak Güneşlerden
Oysa Yaşanan Her Gün, Günü Aratıyormuş
Bedenim Mutluluğu Yaşayan Cana Hasret
Ben Böyle Yaşamaya Yaşamak Demem Elbet

Söz : Ali Tekintüre Müzik : Yavuz Taner


Her Sabah
Açıp Kollarını Gelirsin Diye
İçime Bir Ümit Dolar Her Zaman
Ne İlk Yanılışım Ne Son Olacak
Ümidim İçimde Solar Her Sabah

Gecelerce Sürer Uykusuzluk Bu
Bana Gösterdiğin Duygusuzluk Bu
Tanrıya Kuluna Sorumsuzluk Bu
Gözlerim Yaşlarla Dolar Her Sabah

Nasıl Yaşıyorum Gel De Bana Sor
Özlemek Beklemek Bitmedi Bir An
Gözlerim Boşlukta Takılır Kalır
Anılar Aklımı Alır Her Sabah

Söz : Ali Tekintüre Müzik : Yavuz Taner


Köşe Kapmaca
Hayat Bir Köşe Kapmaca
Köşeni Bir Kaptır Da Gör
Düşene Dost Olur Sanma
Yolunu Bir Şaşır Da Gör

Ne Dost Kalır Ne Sevgili
Deli Olur İnsan Deli
Uzanmaz Bir Dostun Eli
Huzurunu Kaçır Da Gör

Yanıp Yanıp Kül Olursun
Terk Edilen Sen Olursun
Tek Başına Kul Olursun
Bu Dünyada Yanıl Da Gör

Söz : Ali Tekintüre Müzik : Yavuz Taner
DÜNYA
Yaşadım yıllarca senden habersiz
Böylesine güzel değildi dünya
Duygular yanlızdı arzular sensiz
Böylesine güzel değildi dünya

Yoktuki gözlerin bakıp dalayım
Yoktuki ellerin tutup sarayım
Sensizdi bu alem ben ne yapayım
Böylesine güzel değildi dünya

Geldin işte dünyam mutluluk doldu
Geldin işte gönlüm sevgiyi buldu
Sen gelmeden hayat ıssız bir yoldu
Böylesine güzel değildi dünya

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
GÜLDÜR YÜZÜMÜ
İnsanı yaşatan ümitler gibi
Güneşi getiren saatler gibi
Gerçege dönüşen vaatler gibi
Geliver yanıma güldür yüzümü

Olmaz hiç kederim olmaz hiç tasan
Şaşırır kalırdın aşkı tanısan
Beklemez gelirdin yerimde olsan
Geliver yanıma güldür yüzümü

Bahane arama yol uzun diye
Reddetme aşkımı son sözüm diye
Böyle çok sevene bu nazın niye
Geliver yanıma güldür yüzümü

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
BEN SENİN KULUNMUYUM
Ne senle yaşanıyor ne de sensiz oluyor
Şu garip bomboş dünyada
Ne kahrın çekiliyor ne dertlerin bitiyor
Gülmüyor şu yüzüm gülmüyor

Ben senin kulunmuyum beni sen mi yarattın keşke seni görmeseydim
Seninle yaşanmıyor sensizken de olmuyor keşke seni sevmeseydim
Hem senin yokluğuna hem kader oyununa nasıl katlanırım ben nasıl

Ne umdum neler buldum Mecnundan beter oldum öldürür beni bu sevda
Keşke hiç görmeseydim aşk nedir bilmeseydim öldürür beni bu sevda
Bahtıma kara oldu gönlüme yara oldu nasıl katlanırım ben nasıl

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner


DÖNMESEYDİN
Sana yabancı eller dokunmuş,
Hiç dönmeseydin dönmeseydin
Gönül dağına hep eller konmuş
Hiç dönmeseydin dönmeseydin

Güzelliğini zaman götürmüş
Zalim insanlar seni bitirmiş
Gurulu başın yerlere değmiş
Hiç dönmeseydin dönmeseydin

Hala aklımda böyle bir gündü
Çaresiz kalan ümitler söndü
Seni çok seven o insan öldü
Hiç dönmeseydin dönmeseydin.

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner

MAZİDEN BİRİ
Bir yerden tanıyor gibiyim sizi
Saçlarınız beyaz değil miydi ne
Gülen gözleriniz vardı eskiden
Gözleriniz yaşlı değil miydi ne

Gençliğim yıllara boynumu bükmüş
Kader fırtınası yaprağım dökmüş
Yıkılmaz sandığım o insan çökmüş
Bahtı böyle siyah değil miydi ne

Ne güzel günlerdi hayat doluydun
Çınlardı kahkahan neşe doluydun
Kimlere aldandın kimlere uydun
İstediğin bunlar değil miydi ne

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner

YIKILASI DEMEM -(HER SEVGİDE BİN AH ETTİM)
Terketmek ne kadar kolay
Sen kolay olanı seçtin
Once benden sonra senden
Sonra da aşkımızdan geçtin aşkımızdan

Yıkılasın demem sana sana
Yıkılma ki ölmeyesin
Neler çeker insan neler neler
Bir düş ki  sen de göresin

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem gülemem ben yalan dunyada

Tanrım sonsuz sevgi versin
Kalbin tapar gıbı sevsin
Dilerım benden fazla sev
Sev ki sen de gülmeyesin gülmeyesin

Köşe bucak aramayı
Bır ümide sarılmayı
Öğren aşkla vurulmayı
Öğren ki zormuş diyesin

Her sevgide bin ah ettim
Gençliğime eyvah ettim
Bilmem ki ne günah ettim
Bilemem bilemem gülemem ben yalan dunyada

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner

SEVMEK NE GÜZEL
Sevilip sevilip sevmek ne güzel,
Severek neşeyle gülmek ne güzel.
Dert etme kendine küçük şeyleri,
Darılmak nedir ki barışmak güzel.

Üç günlük hayatın başka nesi var?
Baksana herkesin sevgilisi var.
Uzatsan elini birisi tutar
Boş verin her şeye yaşamak güzel.

Sevmek en güzeldir yaşamak güzel,
Bir akı gönülde taşımak güzel.
Yıkıldığın yerde küsme bahtına
Hayata yeniden başlamak güzel.

Üç günlük hayatın başka nesi var?
Baksana herkesin sevgilisi var.
Uzatsan elini birisi tutar
Boş verin her şeye yaşamak güzel.

Haydi gül düşmanların varsa çatlasın,
Dostların neşeyle düşüp oynasın.
Gönlünde kederden eser kalmasın
Her şeye sevecen bakması güzel.

Üç günlük hayatın başka nesi var?
Baksana herkesin sevgilisi var.
Uzatsan elini birisi tutar
Boş verin her şeye yaşamak güzel.

Söz: Ali TEKİNTÜRE
Müzik: Yavuz DURMUŞ (Yavuz TANER)
Seslendiren: Müslüm GÜRSES


UNUTAMAZSIN
Bir akşam üstüdür ve sen deliler gibi sevdiğin insanla darılmışsındır.
Hiç olmazsa onu görebilmek ümidiyle evlerinin köşesinde yağan kara aldırış etmende beklersin.
Karanlık lapa lapa yağan kar ile birlikte üstüne çöker.
Sen soğuk olduğunu hissetmezsin bile.
Ve sevdiğin insan çıkar, gelir karanlığın içinden.
O da seni görmüştür besbelli, oysa yüzüne bakmanda çekip gider.
Sen ardından bağıramazsın bile.
Ve onu son görüşündür bu.
Yılar sonra bu yara yeniden kanar.
Ona bir şarkı yazarsın: Ömrünce Unutamazsın diye.

Karanlık çökünce sokağınıza,
Köşede ben varım unutamazsın.
O karlı kış günü gelir aklına
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Mektupları yırtıp attın diyelim,
Resimleri bir bir yaktın diyelim.
Bir mazi var onu nasıl silelim?
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Merak edip adını her anışında,
Bir Kerem misali her yanışımda,
Bir hayal olurum yanı başında.
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Mektupları yırtıp attın diyelim,
Resimleri bir bir yaktın diyelim.
Bir mazi var onu nasıl silelim?
Sen beni ömrünce unutamazsın.

Söz: Ali TEKİNTÜRE
Müzik: Yavuz TANER
Makam: Hicaz
Seslendirenler: Bülent ERSOY, Müslüm GÜRSES, Hüdai AKSU


YA SEV YA BIRAK
ya tam sev ya bırak düşürme dillere
ömrümüz geçseydi seninle birlikte

mazideki günler gelir aklıma
bir yudum mutluluk çokmudur bana
ümit verip kaçtın ne yaptım sana
eşimi dostumu güldürdün bana

ya tam sev ya bırak düşürme dillere
ömrümüz geçseydi seninle birlikte

bir görünüp kaçtın aldın gönlümü
ben aşkı bulmuşken yıktın sevgimi
ümit verip kaçtın ne yaptım sana
eşimi dostumu güldürdün bana

Söz / Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Gülden Karaböcek


ÜMİT DÜNYASI
Hergün bir ümit bekledim senden
gönül sevmiş seni ne gelir elden
kurtar beni bu yalnızlık cehenneminden

benim suçum sevmek mi
aşka boyun eğmek mi
sevilmeden sevdimse
bütün günah bende mi

belki bir ümit vardır bilemezsin ki
kalbindeki arzuyu silemezsin ki
ümit dünyasıdır bu ölemezsin ki
kader ne zaman güler bilemezsin ki

sen sevmesen de ben seveceğim
kalbimden aşkını silmeyeceğim
senden başka sevmedim ki
sevmeyeceğim..

hasretin alev olsa
aşkın ölümüm olsa
ne olursun sevgilim
beni yalnız bırakma
beni sakın unutma

Söz / Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Müslüm Gürses


AŞKI SENİNLE TATTIM
Aşkı seninle tattı bu gönül
Seni herkesten kıskandı gönül
Gel bir şeyler söyle
Söz dinlemez, ille de sen diye tutturdu gönül

Nasıl sevinir bilsen
Geldiğin de sen
Izdırabı sensin neşesi de sen
Bazı gün ağlarım bazen de güldüm
Ağlatan sensin güldürende sen

Her gün öldürür sen diye beni
Bu deli gönül arıyor seni
Benden daha çok seviyor seni
Yeter artık bize yazık değilmi

Söz: Yavuz TANER
Müzik: Nihat Yaman
Seslendiren:Müslüm Gürses

Canum Dediklerim
Canım dediklerim canımı aldı
Gönül sarayımı yıkıp gittiler
Bu mutsuz yaşantım onlardan kaldı
Beni ölenlerden beter ettiler

Haykırsam dünyaya ettiklerimi
Yine anlatamam çektiklerimi
Tanrım zalim yapmış sevdiklerimi
Beni sevdiğime pişman ettiler

Ben böyle değildim sonradan oldum
Bu kötü kaderi sonrdan buldum
Aldana aldana ömrümden oldum
Beni bugünlerden dünden ettiler

Haykırsam dünyaya ettiklerimi
Yine anlatamam çektiklerimi
Tanrım zalim yapmış sevdiklerimi
Beni sevdiğime pişman ettiler

Söz : Ali Tekintüre

Seslendirenler: Müslüm Gürses,İbrahim Tatlıses,Bergen,Kibariye,Bayram Şenpınar


Hiç Zor Değil
Hiç zor değil seni kalbimden atmak
Taş gibi yollara atarım seni
bir anlık mesele seni unutmak
karanlık maziye katarım seni

söylemem adını yemin ederim
bakmam gözlerine çeker giderim
seni allahıma teslim ederim
hiç zor değil seni kalbimden atmak

O zaman sevgisiz yok olacaksın
biliyorum mesut olmayacaksın
sen beni boşuna arayacaksın
hiç zor değil seni içimden atmak

Söz:Ali Tekintüre
Seslendirenler:Kamuran Akkor,Yuınus Bülbül,Ali Tekintüre


Gitti
İçimde özlemi bitmeden daha
Gönlümü kedere bırakıp gitti
Ne hoşçakal dedi nede elveda
Yabancılar gibi bırakıp gitti

Gitmeseydi onun kulu olurdum
Çiğneyip geçtiği yolu olurdum
Bir ömür aşkıyla deli olurdum
Ne yazık bunları bılmeden gitti

Şimdi mevsim hazan gönül evinde
Hıçkırığa döndü adı dilimde
Gelirmi gelmezmi günün birinde
Cevapsız sorular bırakıp gitti

söz=ali tekintüre /müzik=yavuz taner

Seslendirenler:Müslüm Gürses,Kibariye,İpek Pınar,Ali Tekintüre


HİKAYE
bir kağıt bir kalem verin ne olur
hayat hikayemi yazayım bugün
yarına çıkamam belli mi olur
nasıl sevdiğimi yazayım bugün

yaşadım sayılmaz ben bu alemde
yılların bitmeyen derdi var bende
merhamet bilmeyen aşkın elinde
neler çektiğimi yazayım bugün

bu hasret ömrümü bitirir durur
uykusuz geceler şahidim olur
belki de hak yerini mahşerde bulur
nasıl sevdiğimi yazayım bugün

yaşadım sayılmaz ben bu alemde
yılların bitmeyen derdi var bende
merhamet bilmeyen aşkın elinde
neler çektiğimi yazayım bugün

Söz : Fethi Demir
Müzik : Yavuz Taner
Seslendiren:Devran Çağlar


ALIŞAMAZSIN
gel gitme sevdiğim gel dinle beni
gidip gurbet elde barınamazsın
hasret yakar yıkar mahveder seni
böyle tek başına yaşayamazsın

bizim bizden başka kimimiz var ki
aşkımızdan başka neyimiz var ki
ayrılık öyle bir derttir inan ki
hasrete özleme alışamazsın

yalnızlık duyarsın öyle an gelir
zindan olur sana gittiğin şehir
seviyorsan beni bilmen gerekir
sen bunu yalnızlığa alışamazsın

bizim bizden başka kimimiz var ki
aşkımızdan başka neyimiz var ki
ayrılık öyle bir derttir inan ki
hasrete özleme alışamazsın

Söz:Mikail Akkılıç ,Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Gökhan Güney


BİR MANA VAR SÖZLERİNDE
bakışların bir ok sanki
keder senin gözlerinde
hançer gibi yaralıyor
bir mana var sözlerinde

biz seninle aşk ararken
dağlar kadar derdi bulduk
ne bir başka aşk isterim
nede başka bir mutluluk

gülmek bizim hakkımızdır
bu dünya da yaşıyorsak
neden ayrı kaldık bilmem
ölesiye seviyorsak

bir çile var bir neşe var
şuan ölüp kurtuluş var
sonuna dek seni sevip
ömür boyu kahroluş var

ümit ettik hüsran oldu
iki gençlik ziyan oldu
ne yaptık da felek vurdu
bilmem neden böyle oldu

Söz:Vural Şahin-Ali Tekintüre
Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Müslüm Gürses,Yavuz Taner,Harika Avcı


ŞARKILAR SENİN İÇİN
Şarkılar senin için türküler senin için
Bilmem başka ne yapsam sevgilim senin için
Gönlümü mabed yapsam saçına güller taksam
Az gelir anlatmaya bendeki aşkın için

Ben sana sevdalıyım hem gönülden bağlıyım
İstemem başkasını hep senle olmalıyım
Uzanınca ellerim ellerini tutmalı
Gözlerim bir tek senin gözlerine bakmalı
Bakınca gözlerine kaybolup gidiyorsun
Hayat seninle güzel gerçek bu biliyorsun

Hayatım senin için tüm sevgim senin için
En büyük mutluluksun sevgilim benim için
Dünyalara değişmem saçının bir telini
Kimseler dolduramaz kalbimdeki yerini

Sen benim kanadımsın tutunacak dalımsın
Yaşamak neye yarar yanımda olmalısın
Bakınca yollarına kaybolup gidiyorsun
Hayat seninle güzel gerçek bu biliyorsun


Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
Seslendirenler:Müslüm Gürses,Muhittin Seçen


ŞÜKÜRLER OLSUN
sakladım  samanı geldi zamanı
damlaya damlaya göl oluverdi
sabrettim sonunda erdim murada
ben bir istemiştim,RABBİM bin verdi

şükürler olsun YARABBİM nimetlerine
şükürler olsun YARABBİM verdiklerine
şükürler olsun YARABBİM bugünlerine
şükürler olsun,şükürler olsun

en büyük mutluluk meğer sevmekmiş
aldığın nefese şükür etmekmiş
sevgisiz yaşanmaz fani dünyada
sevenler ölse de,aşkı ölmezmiş


Söz:Hamza Dekeli ,Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:İbrahim Tatlıses,Kibariye


HAKKINI HELAL EYLE
yarın burda olamazsın
hakkını helal eyle
sonra arar bulamazsın
hakkını helal eyle

yar dedik yıllarca sevdik
beraber ağladık güldük
kadermiş bu hale geldik
hakkını helal eyle

nolur düşman olmayalım
ayrılsak da dost kalalım
son defa helallaşalım
hakkını helal eyle

yar dedik yıllarca sevdik
beraber ağlayıp güldük
kadermiş bu hale geldik
gel hakkını helal eyle

Söz:Ali Tekintüre, Müzik:Yavuz Taner
Seslendirenler:Müslüm Gürses

BIKMADIN MI
Çek elini kadehlerden
Sarhoşluktan bıkmadın mı
Düşe kalka sokaklarda
İnsanlıktan çıkmadın mı

Bir tek sen mi aldatıldın
Bir tek sen mi unutuldun
Yalnızlıktan sen ne buldun
Kahretmekten bıkmadın mı

Elbet birgün döner şansın
Sende mutlu olacaksın
Meyhaneler sensiz kalsın
Sarhoşluktan bıkmadın mı

Bir tek sen mi aldatıldın
Bir tek sen mi unutuldun
Yalnızlıktan sen ne buldun
Kahretmekten bıkmadın mı

Söz:Ali Tekintüre
Müzik:Yavuz Taner
Seslendiren:Yunus Bülbül
Yavuz Taner Hayatı
13.07 1949 tarihinde İstanbul’da doğdu. Aslen Sivas-Gemerek’li olup, soyadı ˜’Durmuş’’tur. İlkokulu bitirdikten sonra ortaokula devam ederken, müzik eğitimi almak için ortaokuldan ayrıldı.

1964 yılında Aksaray Musiki Cemiyeti’ne girerek Nida Tüfekçi,Adnan Ataman ve Abdullah Nail Bayşu’dan Türk Halk Müziği eğitimi almıştır.İlk 45’liği 1969’da˜’Arya Plakçılık’’tan çıkardığı ˜’Sen Gelsen De Olur – Kalbe Asla Değilmez’’dir.Ardından˜’Güzel Kızlar- Gemiciler Kalkalım’’ adlı 45’liğini Kervan Plakçılık’tan çıkardı.

1980 yılında İstanbul Belediye Konservatuarı(Devlet Konservatuarı)’nın açtığı Türk Halk Müziği Topluluğu sınavını kazanan iki isimden biridir.Diğer isim ise 1984 yılında hayatını birleştirdiği eşi Sema Hanım’dır.

1980-1990 yılları arasında Türk Halk Müziği Korosu bölümünde solist-korist(koro solisti) olarak görev yapmıştır.Kullandığı enstrümanlar arasında bağlama ve ud başta olmak üzere diğer telli sazlar gelmektedir.

Halk müziği eğitimi almış olmasına rağmen gönlündeki en büyük yeri Arabesk müziğine ayırmıştır.Müzik dünyasında Türkiye’nin ˜’Abdulhalim Hafız’ı’’ olarak tabir edilmekteydi.

Yönetmenliğini yaptığı sanatçılar ve albümler şunlardır :

Müslüm Gürses (Gitme, Güldür Yüzümü, Yıkıla Yıkıla, Aldatılanlar)
İbrahim Tatlıses (Kara Zindan, Allah Allah,Benim Hayatım,Yalan,İnsanlar)
Bülent Ersoy (Suskun Dünyam)
Hüseyin Altın (Dört Duvar Arasında)
Göhkan Güney ( Sana Can Dayanmaz )
İpek Pınar ( Al Bu Şarkı Senin Olsun )
Muhittin Seçen ( Şarkılar Senin İçin )
Semiha Yankı ( Büyük Aşkımız )
Nuray Hafiftaş (Asker Mektubu)
Yunus Bülbül (Sende Sevgi Yok, Ah Şu Kadınlar,Vay Halime)
Nalan Altınörs (Gitme )
Gülnihal (Bıkmadın mı)
Bayram Şenpınar (Gönlümün Sultanısın )

Eserlerini yorumlayan sanatçılar : Müslüm Gürses, Bülent Ersoy, Yunus Bülbül, Hüseyin Altın, Nalan Altınörs, İpek Pınar, Kibariye, Muhittin Seçen, Bayram Şenpınar, Ayşe Mine,İbrahim Tatlıses,Ali Tekintüre,Nuray Hafiftaş,Atilla Kaya,Semiha Yankı,Gökhan Güney,

1987 yılında ˜’Türküola Müzik Yapım’’ şirketinden ˜’Yaşamanın Kuralı’’ albümü piyasaya çıkmıştır.Aynı albüm˜’Elenor Plakçılık’’ tarafından˜’Sende Sevgi Yok’’ olarak tekrar basılmıştır.

Değerli söz yazarı-şair Ali Tekintüre ile birlikte birçok başarılı çalışmaya imzasını atmıştır. 1987 yılında söz : Ali Tekintüre, Müzik: Yavuz Taner’e ait olan ˜’Gitme’’ şarkısı yılın en iyi şarkısı seçilmiştir.

1988 yılında İbrahim Tatlıses’e ait ˜’Kara Zindan ˜’ adlı albümün yönetmenliğini yapmış ve 1990 yılında Müzik Dergisi’nin düzenlediği yarışmada˜’En İyi Yönetmen Müzik Oskarı˜’ödülünü almıştır.

14.02.1990 tarihinde İstanbul’da, geçirdiği kalp krizi sonucunda vefat etmiştir.

Barış ve Umut adında iki oğlu vardır.Barış, bateri eğitimi almakta; Umut ise bir müzik grubunda ˜’solist-korist’’olarak görev yapmaktadır.

Biyografinin hazırlanmasında bizlere yardımcı olan Merhum Yavuz Taner’in ailesine ve Ali Tekintüre’ye sonsuz teşekkürlerimizi sunarız.
  • http://www.arabeskdunyasi.com

Hiç yorum yok

* Geri bildirimlere önem veriyoruz...

* İçerekler hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız.

* Ziyaretiniz için teşekkür ederiz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.