Header Ads

Beylerli Köyü


Beylerli Köyü : Bazi kayitlarda köyün adi Beyler Ili ve Beyler olarak görülmektedir. Beylerli Köyü, Gölköy-Aybasti anayoluna 3 km lik bir ham yol ile baglidir. Beylerli Köyü’nün 5912 dönüm kültür arazisi bulunmaktadir.

Beylerli bir orman köyü durumundadir. Ancak yurdumuzun her yerinde oldugu gibi bu köyümüzde de tarla arazisi açmak amaciyla ormanlarimiz hizla yokedilmektedir ve orman köyü olma durumundan çikmaktadir. Diğer köylerde oldugu gibi, Beylerli Köyü’nde de hemen her aile hayvancilikla mesgul olmaktadir.

Hayvan ürünleri köyün en önemli gelirini teskil etmektedir. Beylerli Köyü’nün daginik durumda olan yedi mahallesi olup, nüfusu en kalabalik köylerdendir. Beylerli Köyünde bir tane 8 yillik Beylerli Ilkögretim Okulu ile ögrenim süreleri beser yil olan Kargi Ilkögretim Okulu ve Kayapinar Ilkögretim Okulu vardir.

Kargi Ilkögretim Okulu ile Kayapinar Ilkögretim Okulu’nun ögrencileri besinci siniflardan sonra 6.,7.ve 8. siniflarini okumak üzere Beylerli Ilkögretim Okulu’na tasinmaktadirlar. Bu okullarin birer de lojmanlari vardir.
Beylerli Köyünden Fotoğraflar



Köy MuhtarıDuran BATIR

  • Kaynak: http://www.beylerlidernegi.com/

Hiç yorum yok

* Geri bildirimlere önem veriyoruz...

* İçerekler hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız.

* Ziyaretiniz için teşekkür ederiz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.