Header Ads

TEÇ SEN'den Düdüklü Alkışlı Marşlı Eylem

kabataş ilçesiTEÇ-SEN Genel Başkanı Ümit Demirel ve 50 sendika üyesi, Ordu İl Milli Eğitim Müdürlüğü binası önünde Milli Eğitim Bakanlığını protesto etti.

Tüm Eğitim Çalışanları Sendikası (TEÇSEN) Genel Başkanı Ümit Demirel ve 50 sendika üyesi, Ordu İl Milli Eğitim Müdürlüğü binası önünde Milli Eğitim Bakanlığını protesto etti.

TEÇSEN Başkanı Ümit Demirel, 1 Ocak 2011 tarihine kadar Milli Eğitim Bakanlığına bağlı çalışan ve üvey evlat muamelesi gören memurların sorunlarının çözümsüz kalması durumunda Ankara'da açlık grevi başlatacaklarını söyledi.
Haberin Videosu

  • kaynak: www.kumruluyuz.biz

Hiç yorum yok

* Geri bildirimlere önem veriyoruz...

* İçerekler hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız.

* Ziyaretiniz için teşekkür ederiz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.